tisdag, juni 03, 2008

I´m baack!!!



Oj, det är drygt ett år sedan jag skrev något här så det finns väl en hel del att uppdatera alla (!!!)mina trogna läsare med. Den största nyheten är nog vår lilla "vicke-vera" som föddes den 15 Januari 2008. En underbar liten glad och harmonisk tjej som nu har blivit hela 4,5 månader gammal. Hon är nog en bidragande orsak till att bloggen gick i träda då jag mådde väldigt illa och var mycket trött i början av graviditeten. Men skam den som ger sig (eller eg inte, tycker jag...)




Mira, den stora lillasystern eller den lilla storasystern, fyller 3 i September, Nellie, största systern gick och blev tonåring i Februari, Wilma är 11 (snart 12) och Kristoffer fyller 14 nu den 5:e Juni. Själv närmar sig min 25-årsdag (;-)) med stormsteg den 6 Juli!!!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå det är jag som fyller 25år stora syster yster!!!!! :-)
Många pussar lill syster ystern

Anonym sa...

Yes nu är min snart "25-åriga????" dotter tillbaka. Med sig har hon nu även lilla Vicke-vera.
Godnattkram
mamma

Anonym sa...

Näru lilla syster yster, du fyller ju bara 11 förståru. Vad önskar du dej? Vilken "my little pony"är din favorit nu igen???