lördag, maj 12, 2007

Tack...



...även Bondhustrun för din hjälp. Som vanligt så var det enklare än jag trodde...

M och lilltjejen kör W och en kompis till klassbollen. N är redan i stan efter att ha sovit över hos en kompis. (Det spelar ingen roll hur man gör, antalet barn är mer eller mindre konstant, fördelen med kompisar är att de tenderar att hålla sams bättre än syskonen, och de är mer benägna att duka av efter sig och sådana småsaker, som i mitt lite halvkaotiska liv kan ha avgörande betydelse för hur dagen, humöret och "flytet" fortsätter ;-).

Nu ska jag gå ut och mata och släppa ut hästarna (lite sent) och fortsätta att inte tänka på cigaretter...

ps, M Juni 2006, mammas gamla 70-tals kläder hänger fortfarande med... sååå, fin!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Man kan inte se sig mätt....
Lika söt som hennes mamma var i de kläderna.....Stå på dig med ciggen,jag lovar att inte fresta då du kommer hit...Du klarar det min tös..
Kramar din mamma