onsdag, maj 09, 2007

Bajs

Har just kommit in efter dagens mockning hos hästarna. Kanske låter tråkigt men inte om man har en liten piga på et och ethalvt som älskar att säga BAJS. Jag tror hon hinner med att peka på varenda liten lort och betona ordet bajs på lika många olika sätt. Härligt när de är små och inte lägger någon värdering om tingen runtomkring, enligt henne kan man prata lika ömt (och ibland klappa, till pappas stora förtret) med en hästlort som med katten. I och för sig tycker hon man kan sparka lite på katten precis som en hästlort, den låter roligare...

2 kommentarer:

Höghult sa...

Va kul att mocka när du har en liten liten piga till hjälp. Vi skall ta in en del av våra hästar nu. Dutchess med bebis, Jena som snart skall föla, hingsten och Belltone (som är här på besök).
Välkommen in i cyberrymden "Lilla" jag
Kramar din mamma

Syster Yster sa...

Hallå syrran va du är bäst på att vara syster....tänkte du behövde lite beröm när du har så mycket att göra och (plugga)....hoppas du hinner och titta att jag har skrivit till dig. Jag har ingen liten piga som hjälper mig att mock och de e ju synd eller hur tycker allt att du kan komma och hälsa på mig snart...men vem vet snart kommer kanske jag och hälsar på dig och din piga snart ...bäst du har koll för vem vet när jag dyker upp runt hörnet...saknar dig...kram på dig syster yster