fredag, maj 11, 2007


En av mina bästa och äldsta vänner har gift sig ganska nyss och jag fick just se bilder från/efter vigseln. De var så fina och vackra, och bekräftelsen på sin kärlek höll de mellan sig, nämligen deras lilla dotter, ett år till sommaren. Många grattiskramar till er (om ni läser detta).

F, jag tror att denna händelse ger dig så många vuxenpoäng att de liksom automatiskt väller över på mig med!

Än en gång GRATTIS!

Ps. Ska jag ta på mig solglasögon nästa gång vi ses?? Om det skulle råka vara sol och risken är hög att bli blind av reflektionerna från stenen på ditt finger ;-).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Klart vi läser din blogg nu när vi vet att den finns, är väldigt imponerad så det blir mer läsning härifrån. Tackar allra ödmjukast för alla vackra ord. Många vuxenpoäng blir det och självklart delar jag med mig ca 49% av dem till dig. Just nu kallar vi varandra frugan och maken. Sen försöker jag se till att ha middagen på bordet när maken kommer hem... (räknas chips som middag??). Betr. vuxenpoäng så har ju ni hästar och de borde ju generera några, dessa ädla djur kommer vi aldrig kunna ha i vår lägenhet...suck!
Väldigt mörka solglasögon alt. pappkartong framför ögonen. Dynamanterna strålar t.o.m. på natten ;-).

Kram Fru Ä

Anonym sa...

Nu vet vi också att denna finns.
Klart att vi kommer att läsa den finns väll inget bättre än att läsa om sina bästa vänner.
Sedan vill vi bara säga att vi har sett diamanter men inte dynamanter F.
Vuxen poängen tillfaller oss, Herr Och Fru Persson.
Love you