måndag, augusti 11, 2008

Arla...

morgonstund!

Bara jag och Vera är vakna än så länge och jag hoppas att det förblir så en liten stund till.
Mira behöver verkligen sova och Nellie sover på soffan då jag målade hennes tak två gånger igår och orkade inte fixa till så rummet blev sovbart igen.

Hoppas, hoppas att två gånger räcker men jag tror nog jag får stryka det en tredje gång...
Vera ska till doktorn idag och efter det så ska jag åka och köpa den "riktiga" väggfärgen och jag hoppas att jag får möjlighet att stryka på den idag, allt hänger på de små barnens (och Mikaels) välvilja och hur nära verlkligheten jag lyckats hålla mig i min tidsoptimistiska planering.

Nu är kaffet klart och Vera låter lite sällskapssjuk...

1 kommentar:

Anonym sa...

En dag o en natt till sen kommer mommo o då blir det andra bullar..
Förstår inte hur du hinner med allt hjärtat...
Kramar
din mamma