onsdag, maj 16, 2007

Mommo


och moffa var här igår och hälsade på några timmar. Efter besöket gick Mira och ropade och pratade om mommo ända tills hon skulle sova. Konstigt, de träffas ju inte så ofta men det verkar finnas en god "conection" där. Skönt tycker jag...


Jag älskade själv att vara med min Mommo och Moffa när jag var liten (och stor). De stod mig väldigt nära och det går faktiskt inte en dag utan att jag tänker på dem, saknar dem och skulle vilja ha dem tillbaka i mitt liv igen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskade barn...
Visst är N o W de mest bebårande goaste barnbarn man kan ha, jag längtar mycket efter dem ibland vill vara mer med i deras liv...Håller emellanåt kontakt via cyberrymden, det ger faktiskt en härlig känsla, man kan kanske säga mer till varandra där än i verkliga livet. Hoppas de känner att deras mormor älskar de och alltid finns här för de, vad som än händer.
Din mommo o moffa var nåt speciellt. De älskade dig o din bror över allt annat, varför vet jag inte riktigt, kanske såg dom lilla mig i er. Moffa Olle skulle fyllt 88 år igår, det känns som det är väldigt länge sen jag satt i hans knä och han berättade de mest fantastiska sagor för mig.