onsdag, augusti 20, 2008

Lite vardagsbilder...

Time to deliver!! Veras första toabesök - jättekul, men inte så mycket resultat. När Mira var bebis satte vi henne på toa från fem månaders ålder när det var dags för nummer 2, och det funkade jättebra. Inte så många bajsblöjor att byta...

Heja Sverige!
Min och Miras första och enda OS-kväll tillsammans.


Det är bra att det regnar om man är törstig, bara att öppna munnen och ta sig en klunk.
"Mamma åsså maka jengnet", tyckte Mira.
Tyckte inte mamma som stod inne och fotade genom fönstret.

"Måste blunda annars kommer jengn i ögnena"


Hmmm, undrar om mojmoj har byggt detta själv eller om Mira har haft något finger med i spelet
?!


Hoppla, Hoppla!
Akta mormor, du står i vägen!!!


Min vackra man i sitt rätta element - framför spisen, och iklädd sitt tjusiga förkläde som min mamma sytt till honom. Puss darling...

Kolla vilka fiiiina tänder jag har fått. FYRA stycken är de faktiskt nu!


Min nyvakna vackra 11-åring (snart 12)

Inga kommentarer: